مهندس کامپیوتر

اموزش کنکوری رشته کامپیوتر و نرم افزارهای کاربردی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تحصیل در هنرستان رشته کامپیوتر

در هنرستان رشته های مختلف صنعتی و کشاورزی و خدماتی وجود دارد که رشته کامپیوتر زیر شاخه گروه خدماتی  بعد از گذران پایه اول دبیرستان یک دوره دوساله رای دانش آموز طی می کند ودیپلم رشته کامپیوتر را می گیرد و یک سال پیش دانشگاهی رو ندارد و دانش آموز بعد از گذارندن کلاس های کنکوری و ٱزمون های تستی وکتاب های کمک ٱموزشی در کنکور دانشگاه ثبت نام می کند .
لازم به ذکر معدل دیپلم وی در رتبه قبولی در دانشگاه تاثیر بسیار زیادی دارد .
با ٱرزوی موفقیت همه دانش آموزان رشته کامپیوتر لطفا از آموزش های این سایت نهایت استفاده رو ببرید .  

۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیه هوشیاری

آموزش کنکوری کامپیوتر

برای موفقیت در رشته تحصیلی کامپیوتر از هنرستان تا کارشناسی کامپیوتر با آموزش های ما همراه باشید .


از  مشاوره  و برنامه ریزی درسی  ویژه ارتقا معدل دانش آموزان برای رسیدن به رتبه های بالا کنکوری وقبولی در دانشگاه  معتبر کشور  با ما همراه باشید.

۲۷ آبان ۹۷ ، ۱۰:۲۶ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیه هوشیاری

رشته کامپیوتر و ارزش درس ریاضی


رشته کامپیوتر بر پایه علم ریاضی بنا شده است . برای مثال یک دانش آموز هنرستانی بعد از ورود به دانشگاه باید ریاضی پیش ،ریاضی عمومی ،ریاضی۱ ، آمار و احتمالات، برای کارشناسی  کامپیوتر ناپیوسته ریاضی ۲، ریاضی کاربردی ، ریاضی مهندسی  باید بگذارند بنابراین یک دانش آموز هنرستانی علاوه بر دروس تخصصی باید ریاضیات شون رو تمرین کافی داشته  باشند .






۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیه هوشیاری

بازار کار رشته کامپیوتر

از لحاظ بازار کار رشته کامپیوتر  پس از اخذ دیپلم یا فوق دیپلم تکسنین فنی کامپیوتری شود و یا پس از  از اخذ کارشناسی و کارشناسی ارشد  به عنوان  مهندس کامپیوتر ، بانک های اطلاعاتی  ، فناوری اطلاعات ،  مسئول سایبری  ناجا ، طراح سایت اینترنتی ، مدیر پروژه مراکز دولتی و خصوصی  و...

مشغول به کار شوند .

همچنین یک دانش آموز هنرستانی می تواند پس از اخذ دکتری تخصصی کامپیوتر می تواند به کارهای پژوهشی و  آموزشی  در قالب استاد  یا هیئت  علمی دانشگاه  بپردازد .

۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۹:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سمیه هوشیاری